Zwroty i reklamacje
1. Zwrot towaru
Jeśli z jakiś powodów chcesz skorzystać z przysługującego Ci prawa do zwrotu zakupionych towarów, mówimy Tobie jak możesz to zrobić:
- Pobierz i wypełnij formularz zwrotu.doc lub formularz zwrotu.pdf
- Zapakuj i odpowiednio zabezpiecz odsyłany produkt
- Włóż wypełniony formularz zwrotu do paczki z odsyłanym produktem
Formularz zwrotu lub jego scan możesz również wysłać e-mailem na adres Sklepu: sklep@ezocud.pl
- Wyślij paczkę na adres: Sklep Ezo Cud, ul. Święty Marcin 26, 61-805 Poznań
Przy rezygnacji z zakupu i odstąpieniu od umowy lub odsyłania towaru w ramach reklamacji, Klient jest zobowiązany odesłać produkt na własny koszt, odpowiednio opłaconą przesyłką. Jeśli Regulamin tak stanowi, zwrot kosztów odesłania paczki przez Klienta będzie dokonany przez Sklep zgodnie z zapisami Regulaminu.
Paczki nieopłacone, wysłane na koszt Sklepu lub opłacone niedostatecznie nie będą odbierane przez Sklep i zostaną zwrócone do nadawcy zgodnie z ofertą i taryfą przewoźnika.
Nie musisz korzystać z formularza zwrotu zamieszczonego na stronie Sklepu, gdyż możesz złożyć takie oświadczenie sporządzając własnoręcznie stosowny dokument.
Szczegóły zawarte są w Regulaminie Sklepu.
2. Reklamacje
Otrzymany przez Ciebie towar uległ uszkodzeniu w trakcie transportu, posiada wady fabryczne, jest inny niż zamawiany lub w trakcie użytkowania okazał się wadliwy – możesz złożyć reklamację:
- Pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny.doc lub formularz reklamacyjny.pdf
- Wykonaj zdjęcia przedstawiające wadę reklamowanego produktu
- Formularz reklamacji lub jego scan wraz ze zdjęciem wyślij e-mailem na adres Sklepu: sklep@ezocud.pl
Reklamację możesz również wysłać w sposób tradycyjny na adres: Sklep Ezo Cud, ul. Święty Marcin 26, 61-805 Poznań
- W ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji poinformujemy Cię o sposobie jej rozpatrzenia
Nie musisz korzystać z formularza reklamacji zamieszczonego na stronie Sklepu. Możesz również spisać reklamację i wysłać ją do Sklepu. Jednak korzystanie z formularza ogranicza potencjalne braki w opisie reklamacji.
Szczegóły zawarte są w Regulaminie Sklepu.
.